Meghív-ó-ó-ó-óóóóóóóóóóóó

2008. július 27., vasárnap

2 napja meghívó lázban égek... Reggeltől estig csak a meghívók körül sürögtem-forogtam. De meg van az eredménye! :) Amennyit lehetett, megcsináltam, de sajnos elfogyott a szalag, így azt majd még venni kell a maradékhoz. De jelentem, 110 db borítékolásra készen áll!!! :) Már csak borítékot kell holnap venni hozzá, aztán lehet osztogatni. Da de lássuk, milyenek is lettek:






Hát nem gyönyörű??? :)

Mindehhez köszönet Szildának a szerkesztésben való segítségért, és még egy kedves barátunknak, akitől a nyomtatót kaptuk kölcsön.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon gyönyörűek lettek!
Gratulálok hozzá nektek. :)

Névtelen írta...

köszi :) Majd kaptok ám belőle ti is! :)

Névtelen írta...

Ezek gyönyörűek, tényleg: nagyon szépek, és Te csináltad, ez annyit dob rajtuk! :)
Látom a macsek mégis a lakásban, ő is segített :)))

Névtelen írta...

Nagyon nagyon szépek!! Elegáns, ízléses. És csapatmunka eredménye! Mert a cica is besegített, ha jól látom...

Névtelen írta...

Betti: igen, macsek valahogy beköltözött... :) És nagyon sokat segített ám a nyomtatásban, mindig tanulmányozta, ahogy bemegy a papír,meg ahogy kijön... :) édes volt. :)
Bea: köszi szépen. :) emélem mindenkinek tetszeni fog. :)

Névtelen írta...

Betti: igen, macsek valahogy beköltözött... :) És nagyon sokat segített ám a nyomtatásban, mindig tanulmányozta, ahogy bemegy a papír,meg ahogy kijön... :) édes volt. :)
Bea: köszi szépen. :) emélem mindenkinek tetszeni fog. :)

Névtelen írta...

NA a lelkierőn kívül végül nem sok mást adtam hozzá a dologhoz, de nagyon nagyon szorítottam, és remélem nem okoztam túl nagy csalódást. Mesések lettek, és remélem élőben is látni fogom.

Névtelen írta...

A macskák ösztönzően tudnak hatni az emberre, legalább felügyelte, hogy a nyomtató működik :)) Enyém macsek, mikor hímzek mindig a cérnát figyeli, és nem nagyon érti miért is lesz mindig kevesebb, miért nem játszhat ő vele :D
(Én örülök, hogy végül bemehetett a cicc :))

Névtelen írta...

Ildi, ha ráérsz kukkants be hozzám, van egy meglepetésem :)

 
Babu-blog. Design by Pocket