Wasabiiiii

2008. június 18., szerda

Hát kérem szépen, tegnap biza a Wasabi étteremben jártunk... Nekem nem különösebben volt hozzá kevem, drágállottam. De kb 1 hete jártunk egy vietnámi étteremben, ahol nagyon ízlett az étel, így hagytam magam meggyőzni. Szóval: tegnap ünnepelte egy kedves barátunk x. születésnapját, és ennek örömére négyesben töltöttük az estét. Hát életemben először rosszullevésig ettem magam, a végén Janó vitt ki az utcára, hogy ne bent jöjjön ki belőlem, ami ki akar jönni. :) De túléltem, nem jött ki a végén semmi. De hogy mit is ettünk? Hát én pl kókusztejlevest, ananászlevest, ecetes meggylevest, majd pedig tavaszi tekercset, édes-savanyú csirkét, ananászos csirkét, szezámos csirkét, pirított zöldségeket, ilyen husit, olyan husit, amolyan husit, sült banánt mézes öntettel, banánt csokiöntettel, dinnyét, kókuszkockát... Soroljam még?:D A fiúk inkább szusit, rákot, kagylót ettek, én ezeket kihagytam inkább. :) Remélem mindenki érti, mitől voltam a végén már rosszul. :) De nagyon finomak voltak a kaják, ezt bizton állíthatom, mindent megkóstoltunk, nehogy valamiről lemaradjunk:D

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egészségedre! Jó az órám a blogodon:)

Névtelen írta...

Ökhmmm, ez egyetlenegy vacsi, vagy vacsorasorozat menüje?? Mitől vagy te ilyen karcsú?
Bea

Névtelen írta...

Ez 1 vacsora, de ne teljes adagokra gondolj, 1-1 falatos kaják ezek. :)
Táplálkozási szokásaimat illetően meg nem vagyok jó evőnek nevezhető... :)

 
Babu-blog. Design by Pocket