Egy kis játék!!

2008. június 11., szerda

Nethiányom a játék szempontjából nem jött jókor, napok óta lemaradok mindenkinél az első 3 helyről. :) De most úgy hozta a szerencsém, hogy Eriberinél belecsúsztam a dologba, majd amikor Ildinek a blogját néztem, láttam, ő is benne van már, így nála is jelentkeztem (a kis telhetetlen... :P ). Így Eriberihez hasonlóan én 6 ajándékot ajánlok fel, igaz asszem talán nem is olvastok annyian. :) És nem baj, ha már máshol kaptatok ajándékot!!!:)

A játék:

1. Csatlakozhat bárki, akinek van blogja.

2. Az első három (esetemben 6) kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem.

3. Az ajándék az elkövetkező 365 nap valamelyikén fog érkezni.

4. Cserébe előre kell fizetni, mégpedig úgy, hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban, vagyis ők maguk is megajándékoznak három embert.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na bejelentkezem én is hozzád elsőnek:) De blogos világban Szildaként többen ismernek. És a blogokat ha linkké teszeg jó batangolási lehetőséget adsz, tudod hogy kell?

Névtelen írta...

Hát nem sok jelentkező akad... :( Ennyi a jelentkező? Pedig én úgy ajándékoznék... :(

Névtelen írta...

énisittvagyok :)))

Névtelen írta...

Na ennek már örülök!:) Képeslap után ajándék is készül!;)

Névtelen írta...

A 3. helyemet szeretném Mazsinak fenntartani... Ugyanis nem lenne szép,hogy csak a költözés miatt kimaradjon a játékból. Szóval én ezennel a 3. helyet Mazsinak adom (Persze, ha nem akar élni a lehetőséggel, akkor lemondhat róla...)

Névtelen írta...

Szia Ildi!
Sikerült ideérnem Hozzád is!
Van mit visszaolvasnom bőven... köszönöm, hogy zugolvasol minket! ;)

Névtelen írta...

Szia! Még én is jelentkeznék a játékra!

Névtelen írta...

Szia!

Várom majd a talizman16@citromail.hu emailcímre azt a címet, ahova majd küldhetem az ajándékot!

További szép napot!

 
Babu-blog. Design by Pocket