István a király

2008. június 20., péntek

Úgy gondolom, ez megérdemel egy külön bejegyzést... Tegnap voltunk az Arenában az István a király előadásán. Az elején elég csalódott voltam, amikor bejöttek a Társulat tagjai farmerban, és pólóban... Aztán persze egy 5-10 perc múlva már jelmezben jöttek vissza a színpadra. A szereplőkról: István - nekem nagyon tetszett!!! Koppány - hát maga a karakter jó volt, de nekem nem volt elég erőteljes a hangja. Aki még nagyon-nagyon tetszett, Koppány lánya. Igazából 2 szereplő kivátelével a többiek jók voltak nagyon. Nekem Sarolt nagyon nem tetszett, alig lehetett érteni a szöveget, mit énekel. Illetve Gizella sem volt olyan megnyerő nekem. De maga az előadás szuper volt!!! Hozzáteszem, én nem láttam az eredetit, így nincs viszonyítási alapom. :) A végén pedig elkezdődött a himnusz, akkor mindenki felállt, és a tapsvihar végéig állva is maradtunk. Amivel problémám volt az a hangosítás... Persze ez részben munkahelyi ártalom is már nálam,hogy érzékeny vagyok erre, de nagyon visszhangzott az egész... :( Nekem elég zavaró volt 1-2 éneknél. Ja és mégvalami, Szörényi, és Bródy is énekelt a darabban, amit én nem tudtam előre, így ez meglepetésként ért, amikor megjelentek a színpadon 1-1 ének erejéig. :)
Hát ennyit István a királyról, mindenkinek nagyon tudom ajánlani, szerintem nagyon jó!!!

0 megjegyzés:

 
Babu-blog. Design by Pocket