Bandi

2008. június 5., csütörtök

Tegnapelőtt nálam aludt öcsém a barátnőjével, hogy ne legyek olyan egyedül. Elég sokáig fenn voltunk, aztán mint akit fejbevertek, úgy aludtam el... Arra ébredtem olyan 6 körül, hogy iszonyú hangos nyávogást hallok. Ahhoz még fáradt voltam,hogy kinyissam a szemem, ezért csak gondolkzotam,hogy ilyen hülye lennék-e, hogy elfelejtettem, hogy anyukáméknál aludtam, és a macskám nyávog... De ekkor rájöttem, hogy hát nem, én bizony itthon vagyok. És ekkor úgy gondoltam, utánajárok a hangoknak... Kinyitottam az erkélyajtót,de sehol semmi... Aztán visszafeküldtem aludni, mivel még korán volt. 5 perc se telt el, megint nyávogás... Egyre hangosabban... Megfordultam, kinyitottam a szemem, és ott lapított, és nézett rám nagy szemekkel Bandi... Előszöris gyorsan kizavartam a hálószobából, aztán utánamentem, megnézni,hogy honnan is jött... Hát mivel még pici (2-3 hónapos), így könynedén befér a kapu alatt... :) Szóval hiába zavartam én el azt a kis állatkát, mert fél perc múlva mindig jött vissza nyivákolva, dorombolva... És amikor elkezdtem simogatni,csak bemászott az ölembe, eldobta magát, és élvezte a simogatást... :) Hát így lett nekünk a kertben egy kis kandúrbandink... :) Remélem még megvan, de este elég nagy macskakergetést tartott egy kutya, remélem nem őt kergették... :)
Ja és Janó reakciója, amikor elmondtam neki (mellesleg ő is imádja a macskákat): akkor most fogd meg a macskát, sétálj vele 1000 métert, tedd le, és menj szépen haza. :DDDD nem igazán szeretne cicát... De asszem késő bánat... :D

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

A macskák háás dögök, mikor eldobják magukat és dorombolnak, imádom őket!
Úgy látom macska Bandi örökbe fogadott titeket, mint gazdákat! :))
Gondolj bele, most legalább nem vagy egyedül, míg Janó nem ér haza ;)
Ahol van pár szál fű, ott lesz több is!

Névtelen írta...

Már neve is van:D, reménytelen egy hölgy vagy te, és ezt a macskád is tuta már előre is:D.Janónak is csak kmessziről nagy a szája:D

Névtelen írta...

Bocsi a duplázásért, a net ördöge művelte, nem tom hogyan:D

Névtelen írta...

Hálás dögök,bizony,bár Bandi tipikus pasi... Csak akkor jön ha éhes... :)

 
Babu-blog. Design by Pocket