Lemaradtam...

2008. június 15., vasárnap

Hát sajnos az internet nem nagyon akar megjavulni, de most mára átmenetileg van netünk. :)szóval ezt kihasználva gyorsan bepötyögöm,mik is történtek mostanában...

Végre megvan a fénykép a süninkről, ezt gyorsan meg is mutatom:
Valamelyik nap itt járt apukám, és végre 2 lámpa, meg 2 polc fel lett szerelve. Ezekről most nem tudok képet mutatni,majd egyszer biztos erről is lesz.:)

A fű is alakul, már elkezdtem a következő szakasz felásását is! :)

Megsütöttem végre az első kenyeret itt, amióta az albérletből kiköltöztünk, még nem sütöttem kenyeret...hát most bepótoltam,sütöttem egyet. :) Íme a bizonyíték:



Pénteken úgy döntöttem, nekivágok a körútnak (tanulás helyett bármit... :) ), és lekezdtem menyasszonyi ruhát nézni. Hát megdöbbentő, minden második házban ruhakölcsönző van, és mindenhol csomó megrendelés... Nem értem én ezt... Na de mindegy, nem is kell értenem, a lényeg az, hogy megvan a ruhám!!!! :) Remélem jól döntöttem, azt ugyan még nem tudom,hogy pánttal, vagy pánt nélkül legyen, de majd pár ember véleménye után ezt is eldöntöm. :) És így viszont nem lesz varrva a ruha, egyszerűbb így, kevesebb vele a macera. A menyecskeruhám is kiválasztottam,de Janó drágának találja... Szóval azon még picit rágódok. :)

Tegnap elég hosszú volt a nap... Reggel indultam Bicskére Szildáékhoz (sikerült!!!!! :D), ugyanis Olivérnek tegnap volt a keresztelője. Erről is mutatok képet, remélem nem haragszik meg érte Szilda. :) A keresztelő után egy nagyon finom ebéd várt minket (köszönet Ildi anyukájának érte).





3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Honlapramutatás:D
Kijelölöd a szót, vagy szavakat, és az eszköztárban bejegyzőszerkesztőnél van egy vagy gémkapocsra, vagy végtelenjelre hasonlító emblémával ellátot gomb. Ha arra rákattintasz bejön egy ablak, ahova csak a címet kell megírni, ahova szerenéd hogy mutasson. Puszi, jó képeket válogattál:D
Köszönet a renget.eg segítségéert, remek hogy itt voltál

Névtelen írta...

sorry, földömb is van azon a gombon, most jól megnéztem, de így már talán tuti felismered:), ha a batűtípis gombot nem számolod, akkor az ötödik gomb.

Névtelen írta...

Köszi, sikerült :D

 
Babu-blog. Design by Pocket