Újabb bútor

2008. május 28., szerda

Új bútordarab érkezett pici lakásunkba: a sarokgarnitúra!!!! Először kétségbeestem,hogy nekem ez nem kell. Aztán kezdem már megszokni... :) Meg jó hatással volt ez asszem Janóra is, egész beindult, hogy akkor hol legyenek polcok, lámpák, stb. Végre kicsit lelkesebb. :)

Tegnap este elkezdtem egy kis részen felkapálni a kertetet, hogy kipróbáljam, kinő-e a fű, ha ültetek újat. Remélem igen... Aztán ma a kertben nézelődve egyszercsak találtam valamit... Úúúúúúgy megörültem neki: egy kis sündisznó!!!! :) Annyira édes volt, ahogy ijedten nézett rám a nagy gomb szemeivel. ;) Majd lesz róla is kép vagy videó, de az csak akkor, ha öcsém átküldi nekem. :)

Addig kép minden másról:



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon, nagyon szép a garnitúra!!!
Amúgy már kezdem megszokni, hogy mindentől megijedsz mikor megérkezik, vagy mikor még újdonság:D, zedve a lakással, zárva a kanapéval eddig:D, szóval már tudjuk, mi olvasóid, hogy komoly mélypont van a megszokás előtt, de hál istennek hamar jön az öröm, hogy de jó hogy mésem vitték vissza. NAGYON NAGYON jól néz ki, tényleg!
A fűhöz szurkolunk, ha locsoljátok kinő, a süniről meg várjuk a vizuális élményeket is:D

Névtelen írta...

Szerintem is nagyon szép! Olvasgatom, hogy nehezen veszed a változást... én csak a nagyobb horderejű dolgokat, mondjuk a lakástól kicsit megijedtem :)
Sünit én is szeretném látni! ;)

 
Babu-blog. Design by Pocket