2 hét magány

2008. május 29., csütörtök

Bizony... Ez vár rám... :( Ugyanis Janónak el kell utaznia. Először holnap megy el céges sportnapra, onnan szerencsére szombaton haza is jön. Már eredetileg, amikor csak erről volt szó, már akkor is nyűglődtem miatta. Aztán ma kiderült, hogy most kell mennie a sulis kötelező gyakorlatra... Azaz hétfőn lemegy vidékre, és péntek este jöhet TALÁN haza a hétvégére. Aztán hétfőn megint el, péntekig. :( azaz 10 napig ki kell valahogy bírnunk... :((
Na nyafogás befejezve. Inkább a jó hírek:
-tegnap este tettem egy kis tálkában tejet a kertbe, ahol a sünit találtuk. Jelentem, reggelre az összes tej elfogyott!! ;)
-voltam ma fűmagot venni, és már el is szórtam a magokat, úgyhogy lehet drukkolni, hogy legyen is belőle valami! :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Először is drukk a növényeknek, én is szeretnék egy gyönyörű virágoskertet!
Másodszor szabad nyafogni, én biztos nem bírnám ki a 10 napot... bár én egyedül aludni sem tudok, tehát mikor Mazsipau éjszaka dolgozik, én bizony ébren megvárom :)

Névtelen írta...

Hát én se viselem jól... Szegény Janó mindent megtesz azért, hogy ne legyen 10 nap a 10 nap. így ma délelőtt felhívott,hogy van 1 lehetőség: ha hétvégén is lenn marad (mivel neki van műszere, ami kell, így lenn maradhat), akkor jövő héten nem kell lemennie... :) Szóvel így "csak" 7 nap lesz.. De az is ooooooooolyan sok... :( Alvás: nekem is nehezen megy, de ennyi napnál győz a fáradtság!!! ;)
Amúgy kérnék beszámolót, hogy és milyen a Ti lakásotok????? :)

Névtelen írta...

Egyetértek Mazsolával, én sem bírnám ki! A kiscicád, meg a tej között nem lehet összefüggés?

 
Babu-blog. Design by Pocket