Elmaradás...

2008. május 6., kedd

Elnézést, az utóbbi napokban igencsak elmaradtam a bejegyzéseket illetően. De ezt tudjuk be annak, hogy rengeteg dolgom volt, meg netünk is csak hébe-hóba van. Holnap kész a festés-mázolás.
Ma vettünk 3 szőnyeget!!! :) Holnap hozzuk el,mert nagyok, majd akkor lesz kép is róluk. Függönyt is vettem a konyhába, már varrják, jövő hétre az is kész. Illetve a többi szobába is kiválasztottuk a függönyöket, azt is meg kell már csak varratni. :) Én egy sarokgarnitúrát is kiszemeltem magamnak, de Janónak nem tetszik... :D Hát ez van, az még alakul. :)
Ja és a hálószoba: ma eldöntöttük, melyik ágyat válasszuk. Teljes garnitúrát veszünk meg: fenyő franciaágy, 2 éjjeliszekrény, 1 fiókos komód. Szerintem jól néz ki.
Hát röviden ennyi történt a napokban. Aztán képek is lesznek ám, csak fel kell őket tölteni a gépre.


Ja mégvalami az esküvő kapcsán: túl vagyok az első esküvőiruha próbán!! :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Alig várom hogy lássuk! Kár h olyan messze van, bár busszal nem is olyan vészes, csak még én vagyok lusta:D

 
Babu-blog. Design by Pocket