Nem tűntem el

2008. május 14., szerda

Nem tűntem ám el, csak nincs időm írni... Nagyon szép kezd lenni a lakásunk!! Van már 3 szőnyeg: 2 a nappaliban, 1 a dolgozóban. Még a hálóba kell venni, de remélem a hétvégén az is meg lesz. :) Ja és aminek még nagyon örülök: kész vannak a függönyök!!!!!!!! :) Bár sajnos hosszabbak lettek picit a kelleténél, azért nekem nagyon tetszenek! :) A konyhában már csak annyi kell,hogy meglegyen a mikro, meg valamikor majd egyszer mosogatógép. Már kaptunk ajándékba egy asztalt is 4 székkel, az sem kell már így. :)

Felavattam a konyhát: Sütöttem is, meg főztem is már! ;) Igaz csak egy paradicsom levest főztem, meg egy bögrés sütit sütöttem,de mindkettő jó lett nagyon. :) Janó is felavatta, Ő megelszendvicset sütött, és gombás tejszínes csirkemellett főzött újkrumplival. :)
Holnap túl leszek a vizsgán,aztán jöhet a nagy sütés-főzés végre!!!


És végezetül néhány kép az alakuló OTTHONRÓL:
még a festés után: komód a hálóban
Ágyunk (itt még tele kacattal) A FÜGGÖNY
konyhai függöny szőnyeg




2 megjegyzés:

Névtelen írta...

1. az első kép hatalmas:)
2.a függönyük nekem tetszenek, és tetsszenek neked is, mert szépek!
3.a konyhád irigylésre méltó azoknak, akik szoktak irigykedni, de én nem szoktam:)
4.Hol vannak a szőnyegfotók, arra várok:(
5.gyorsan vizsgázz le, aztán gyere babázni!!
T
Puszik, mi

Névtelen írta...

Szőnyeg csak az utolsón van! :) Sajnos... :) Majd ma már lesz idpm, és mindet lefényképezem,csak sötétben már nem lehet, mert semmi nem látszik belőle, hiába ég a lámpa. :)
Függöny: nekem is tetszik,csak a hálószobaiak hosszúak lettek :( De majd kimosom melegebb vízben,hátha picit összemennek. :) Ja meg a fényáteresztőket 2 darabból kértük,persze egyből varrták... :D De nem baj,örülök,hogy vannak! :)
Aztán gyertek már ki megnézni, vannak már állatkáink is: egy fekete cica - kizárólag a kerten kívül!! Egy örvös galambpár (európa legnagyobb galambféléje, vagyis inkább gerléje) - ők most raktak fészket a kertünkben :), és sok-sok kis cinke az madáretetők körül. :)

 
Babu-blog. Design by Pocket