Baleset

2008. május 23., péntek

Megtörtént az első baleset pici otthonunkban. :)
Tegnap betettem egy adag ruhát a mosógépbe, majd kimentem a kertbe. Kb 20 perc telt el, amikor elindultam a konyha felé... És akkor... Megláttam az előszobát, tele vízzel... :) Mindenhol csak víz... a fürdőben, az előszobában, a wc-ben, a konyhában... :) Hát a mosógépből a leengedett víz egyenesen a földre ömlött. :) Najó, elsőre nem nevettem, inkább megijedtem. :) De aztán rájöttem,hogy a mosógépnek kutya baja sincs, egyszerűen az én drága párom kivette a kádból a mosógép csövét, aztán elfelejtette visszatenni. :) Szóval kb másfél órán keresztül lapátoltam, felmostam. :) De egy biztos: szép tiszta és jó illatú lett a járólapunk a mosóporos víztől!!!! ;)

Majd képek is lesznek megint, csak lenne rá kis időm...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Így már én is jártam, és igen először megijedve, aztán bosszankodva... azóta mosás előtt min. 2x ellenőrzöm, hogy hol van a cső, illetve Mazsiaputól is mindig megkérdezem, biztos berakta!? :)))

Névtelen írta...

Hát ezentúl én is tuti mindig inkább 2-szer is meg fogom nézni, mint egyszer sem... :)

 
Babu-blog. Design by Pocket