50 nap

2009. február 8., vasárnap

Elkezdődött a visszaszámlálás 50-ről... Hihetetlennek tűnik... Egyre többet beszélgetünk Janóval is a szülésről, és hogy mi vár ránk. Mostmár ha megkérdezi valaki, mikorra várjuk a babát, már csak azt mondjuk, hogy jövő hónapra... Furcsa!!! Főleg, hogy tudjuk, a február egy rövid hónap.
50 nap...
A héten jártam az új védőnőmnél, ugyanis át kellett jelentkeznem a lakhelyem szerintihez. Nagyon kedves fiatal nőt kaptam. Megmérte a vérnyomásom, megnézte a vizeletem, megmérte a súlyom... Minden rendben, vizeletben nincs fehérje, vlrnyomásom szokás szerint inkább alacsony, mint magas, és 10 kilónál tartok. Ő azt mondta, még kb 2-3 kilót fogok hízni, ha végig bírom. De megdícsért, hogy nem híztam sokat, hasra semmit. És tele van a hasam a babával... Hát ezt tudjuk, ugyanis még egész hátul az oldalamnál is időnként előtűnik 1-1 púpocska... :) Következő találkozást pedig jgy beszéltük meg: "hát adjunk egy esélyt a március 12-nek... hátha összejön még, de igyekszem azért még előtte egyszer meglátogatni titeket otthon is." Hát meglátjuk, én örülnék, ha akkor már Babu a kiságyában várná a védőnőt... :)

Aztán voltam a nőgyógyászomnál is, méhszáj teljesen zárt. Ő csak ennyit mondott: hát arról már lecsúsztunk, hogy pici baba legyen. :) Ezt a hastapogatás után mondta. :)
Most majd a héten vár még rám egy utolsó teljes labor. Utána febr. végén egy utolsó ultrahang, aztán pedig kezdődik az NST. :)

Jelenleg nem tudom elképzelni, hogy pár hét és egy kis csomaggal jövünk haza... :) Most kezdek kicsit aggódni, kicsit megijedni az újtól, ismeretlentől. :) Persze várjuk nagyon Babut!!! ;)

Holnap pedig betöltjük a 33 hetet is.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon izgiiii!!! Ne aggódj, mikor kint lesz, gyorsan elfelejted majd, milyen is volt az élet nélküle! ;)
(olvaslak ám rendszeresen, csak a komment marad el mindig... :$)

Névtelen írta...

Nagyon telik ám az idő,én néha irigykedem,mert Imádtam Kismama lenni.De mióta megszületett Tökmag azóta élvezem az életet,és minden apró örömét.Ha megszületik Babu,teljesen más lesz az Életetek,minden Ő körülötte fog forogni.

Névtelen írta...

Jövő hónap :)) Várom majd a következő pocakfotót! Tényleg, Janónak sikerült elkisérnie szülésfelkészitőre végül?

Névtelen írta...

Ez egyre izgalmasabb... Nagyon hamar eltelik ám az az 50 nap..
Biztosan nagyon jó szülők lesztek, emiatt ne aggódj!

Névtelen írta...

Nyugi. :) Most már repülni fognak a napok. Tudom, sokan mondhatták már, de igyekezz tényleg sokat pihenni. Utána már nem lesz erre időd. ;) Hidd el nekem. :D

Névtelen írta...

Erinek igaza van, én már nem is emlékszem, milyen volt Marci nélkül, ő mindig is velünk volt :D
Most picit irigykedem, hiszen hatalmas csoda vár rátok Babu születésével! :)

 
Babu-blog. Design by Pocket