33 hetes

2009. február 11., szerda

Megérkeztem a 33 hetes pocakfotókkal. Hozzáteszem, hirtelen elgondolkoztam, hány hetesnél is tartunk... :)
Babu újra tornázásba kezdett a pár napos pihenője után, elég érdekes formákat tud ölteni azóta a hasam... Ma éjjel azt hittem, a hasamon keresztül fog távozni belőlem a gyerek, olyan erővel feszítette magát... Aztán egy mozdulattal úgy megnyomott, vagy megcsípett, vagy nem tudom mit csinált lenn a kezével, hogy felugrottam az ágyban... Félelmetes, mikre képes ez a gyerek... :D
A pocakfotókat visszanézve mindig elcsodálkozok magamon... Valahogy a tükörbe nézve nem látom ennyire vészesnek a dolgot, mint 1-1 fényképen... Remélem majd azért szülés utánra újra emberi fejem lesz, mert ez elég kiábrándító, ahogy jelenleg kinézek... Fal fehér fej, kedves kis toka...






Energiám egyébként kb 0, szívem szerint egész nap csak döglenék... Se kedvem, se erőm semmi máshoz... Illetve most, hogy süt a nap, kimegyek kicsit a kertbe, vagy elmegyek vásárolni, majd megállapítom, hogy na akkor megint csak feküdnék egy kicsit... Igen, mostmár kezdek kicsit nyűgös lenni, semmi nem jó sehogy... De mostmár kibírjuk ezt a pár hetet!

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Húha mekkora pocid van,nagyon szép:)a babaszoba is szép lett,ügyik vagytok.és pihenj amennyit csak lehet,ki kell használni az időt,mikor meg lesz a pici akkor már úgysem lesz erre lehetőség,jó esetben meg angyali babátok lesz és aludhatsz:)

Névtelen írta...

"mostmar kezd nyugos lenni"

de draaaaagaaaaaa :D:D:D:D:D

kerdezzuk meg Janot sztem :):):):)

Névtelen írta...

a közös kép, mikor szemben álltok tündéri!
KITARTÁS!

Névtelen írta...

NAgyon jó lett a szoba !
Hú mekkora hasad van !

Jók a képek!

Névtelen írta...

Szerintem szemmel láthatóan nőtt a múlt héthez képest. :)

Névtelen írta...

Meg mindig szepek vagytok! Es gyonyoru, formas pocid van - sok kismami megirigyelne! Nagyon jok a Mici macis figurak a szobaban!

Névtelen írta...

Bocsi, én voltam az előző is, Levi névan...

Névtelen írta...

Nagyon jók a képek! Nekem különösen a közösek tetszenek! :)

Ha pihenni van kedved pihenj! Most még megteheted...;)

Névtelen írta...

Ez már gigapocak :)))

Névtelen írta...

Nagyon szépek vagytok!!! :) Pocak pedig gyönyörűséges! :)

Névtelen írta...

Ó hogy bánom hogy ilyen apuval közös pocakos képet nem csináltam... Na majd a következő gyerkőcnél... :)
Köszi az ötletet!

Egy véletlenül idetévedt anyuka

Unknown írta...

Congratulations

 
Babu-blog. Design by Pocket