32 hetes lettem én...

2009. február 4., szerda

Igaz nem ma, hanem még hétfőn, csak egyik nap sem alakult úgy, hogy erről be is tudjak számolni... :)
Elkészült a 32 hetes pocakfotó, és már csak maximum 8 ilyen készül... Furcsa érzés... Janó egyre többet mondogatja, hogy mennyire várja már, hogy végre lássa is Babut, ne csak azt érezze, ahogy odabenn mocorog. Merthogy ez már nem rugdosás...

Tegnap voltam védőnőnél. Ez volt Vele az utolsó talákozóm nagy bánatomra. :( Ma fel kell hívnom az itteni védőnőt, hogy vegyen át, hisz neki kell majd kijönnie Babuhoz születése után. Nagyon remélem, hogy hasonlóan kedves lesz az új védőnő is! A régi mégegyszer visszanézte a kiskönyvemben, mik kerültek be... Megjegyzései: súly: hát csak ne jöjjön már sok, mert 10 kilónál tartunk (de ez még elfogadható...). Keményedések, görcsök (időnként ilyen tompa mensi előtti görcsök vannak, meg hát folyton keményedik...): vigyázzak velük nagyon, mert ezekből az ártatlan kis görcsökből lesz a szülés... Majd jó egészséget kívánt, és utamra engedet... :(
Ja de még valamit megtudtam tőle, aminek nagyon megörültem... Az állandó lakcímem szerinti kerületben (meg mivel ott is szülök) kapunk az önkormányzattól egy egyszeri támogatást, nettó 85.000 forintot. Ez aztán a meglepetés, nagyon örülünk neki, nem jön rosszul...

Babu szobácskája is szépen alakul, és most, hogy megszületett az első fórumos baba (31 hetesen), Janó kicsit beparázott, azt mondta, hétvégén megcsinálunk mindent a szobában, és a kórházi csomagot is legyek kedves összerakni... :) Hát ez van. :) Babunak amúgy már csak a kádra kell egy állvány a kiskádnak, azt még kéne fabrikálni...

Egyébként az utóbbi 1-2 hétben folyton mindenféle állatkerti állatra asszociálok mindig a tükörbe nézve...: víziló, tehén, elefánt, állatkerti túletetett kecske (ami olyan alapból dagi, de hasi nagy kitüremkedései vannak... :D )...

És végül néhány kép:





10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy kicsit (megint) irigykedem Rád, Rátok, mert olyan nagy kedvvel és kitartással készülődtök... :) Az én kis mókusaimnak még mindig nincs igazi saját birodalmuk, csak az ágyuk, meg a mi régi bútorunk... Most készülünk az új szobájuk kialakítására (14 hónapos korukban)... :(
Szóval annyira megható, hogy Nálatok kész a kiságy, az ágynemű, még a játék is a hordozón várja a törpöt... :)))

A hordozót amúgy végül sikerült bekötni a kocsiba???

Lenne egy praktikus kérdésem: a pelenkázó szélén lévő dobozokat hogyan tettétek fel? Gyárilag ilyen vagy fabrikáltatok rajta? És hol vettétek? Köszi. :)

Jaaaa, és KISVAKOND a legkirályabb, nagy rajongó vagyok! :)))

Névtelen írta...

Köszi. :) A tárolókat IKEÁ-ban lehet kapni, direkt pelenkázóra rögzíthetős. Én unokatesóméknál láttam még anno ( 7 éve...), és mindenhol kerestem, de ikeában láttam csak.
Hordozót sajnos nem tudtuk bekötni, viszont azt javasolták, próbáljuk meg menetiránynak szembe bekötni... Hát nem a legbiztonságosabb...

Névtelen írta...

:) A vége felé meg egy teljes állatkertet vélsz majd felfedezni magadon. :)
Emlékszem, nálunk az első fórumos baba a 32-33. héten született, szépen be is paráztam. :) De tessék kiélvezni a hátralevő időt még, hidd el, annyira fog majd hiányozni. :)

Névtelen írta...

jaj de nagyon szép pocakja van itt Valakinek :) Nem is értem miért asszociálsz :) szép a szoba is.

Névtelen írta...

Én sem értem hogy mért látod elefántnak, tehénnek stb. Pedig nem is vagy az. Csinos kimami vagy!

Névtelen írta...

Már nagyon a célegyenesben vagytok, néhány hét és bővül a család...
Szép helye lesz, az már biztos!

Névtelen írta...

Nagyon szép vagy!
A pici szobája is nagyon tetszik!
A hordózót előre nem lehet bekötni, az anyósülésre?

Névtelen írta...

De szép a poci! és még nőni fog ám;)

Névtelen írta...

Én is, én is, én is!!!! Én is ilyen babakocsit vettem!!! :)))
Csak zöldben :))

Névtelen írta...

Fúú, már alig van hátra egy kis idő és ott lesz veletek a kis csoda:)
Továbbra is nagyon helyes kismami vagy.

 
Babu-blog. Design by Pocket