Mozgalmas hétvége

2008. április 26., szombat

A hétvégénk elég zsúfoltra sikerült, ha másért nem, hát a munkanap kedvéért. :) Tegnap fél 9-től 6-ig dolgoztam, hoy kész legyen a beszámolónk keddre. :) Sikerülni fog!!! ;)
Utána viszont csupa jó dolog volt:
megnéztünk egy szállodát, a Hotel Venturát. Mindkettőnknek tetszik, bár az ital árakból valahogy picit le kéne még faragni, és akkor tökéletes lenne. :) Van pici kertje is, de nem túl nagy, így legalább nincs az, hogy mindenki kinn sétafikál. Viszont nagy a tánctér!!! :) Szóval most osztunk-szorzunk, megfelel-e a költségvetésünknek. :) Ha bárki tud esetleg bármilyen dekoratőrt, virágkötőt, stb-t ajánlani, szóljatok lécci!
Este pedig jegyesoktatáson voltunk, számomra először kicsit érthetetlen, miért ilyen témával: természetes családtervezés! Szerintem ilyenkor már az emberek épp az,hogy szeretnének babát, dehát mindegy. :)

Megvan a lakásunk első "bútora" is, egy 2 személyes felfújható matrac!!! ;)


És tadadaaaaaaaaaaaaaaam:

MOST MEGYÜNK MEGRENDELNI A SAROKGARNITÚRÁNKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia Ildi!
észrevettem, ogy bebenézel hozzánk ;)
az a matrac szuper lehet ;) virágkötő, dekoros "ismerősöm" is van, egy éve hasonló cipőben jártam, az esküvőnket szerveztük ezerrel :) csak kérdés, merre laktok.. képeket is tudok küldeni..

Névtelen írta...

Ildi, neked hogy volt meghívód tollpihü blogjához, nekem nem egedi megnézni....

 
Babu-blog. Design by Pocket